2019年2月17日 星期日

淘寶超級搜尋器幫你找出金牌店舖

係淘寶嘅初期,我呢一個新手不斷咁樣比學費又中招,經常撞板,浪費金錢就唔使講啦,年終都交左唔少學費。如果要搵真正又平又合適既寶物,真係會花上不少時間和心機。

後來朋友介紹我用呢一個超級淘寶搜尋器,有咗呢一個神器,可以減少我中地雷的機會,只要喺搜尋輸入想要嘅物品名稱,搜尋器就會自動過濾,結果只顯示天貓或者金牌賣家既店舖,自然就會大大減少中地伏或者貨不對辦的機會,以後淘寶就更有信心,不用晚晚睇淘寶睇到眼花,淘得天安心放心,隨時仲可以升級做淘寶達人。


以我這個例子,我輸入積木玩具,搜尋器就只會顯示出天貓或者是金牌店舖的結果,幫我節省了不少時間。



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。